آخرین پرواز عقاب در آسمان

اسطوره آبی فوتبال ایران در سن 62 سالگی درگذشت.بدون تردید شخصیت مثال زدنی و کم نظیر ناصر حجازی چه در دوران زندگی ورزشی و چه در زندگی شخصی همگان از سرخ و زرد و سبز و سفید را وادار می کند برای ادای دین به او کلاه از سر بردارند و با اندوه فراوان همگام با مردم فهیم در مراسم عزاداری او شرکت کنند.

به همین مناسبت نیز همچون تمام نقاط کشور فردا جمعه 90/2/6 مراسم ختمی در مسجد جامع بندر ریگ از سوی جمعی از ورزشدوستان و ورزشکاران این شهر به پاس گرامیداشت یاد و خاطره ناصر حجازی برگزار می شود.ان شالله با حضور خود در این مراسم قدرشناس لحظه های خوشی باشیم که این اسطوره تکرار نشدنی به همه ما هدیه داده است.

یادش گرامی و روحش شاد باد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی خجسته دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://mojtabakhojaste.blogfa.com

دو پدیده را مردم یا عوام نمی توانند از هم سوا کنند یکی شور مذهبی است یکی شعور مذهبی.که این دو ربطی به هم ندارند آن کسی که شور مذهبی دارد خیال می کند که شعور مذهبی هم دارد...

دریائیان چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ


طاهری در کلاس مربیگری بین المللی بدنسازی فوتبال آسیا


یکدوره کلاس مربیگری پیشرفته بدنسازی کنفدراسون فوتبال آسیا (AFC ) از تاریخ 90/4/7 تا 90/4/13 بمدت یک هفته در تهران آکادمی ملی فوتبال برگزار می گردد و آقای اسکندر طاهری از مربیان فعال و بادانش فوتبال گناوه به نمایندگی از استان بوشهر در این کلاس بین المللی شرکت می کند.

طاهری از کارشناسان موفق تربیت بدنی و دارای مدرک مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC) می باشد که سابقه حضور موفق در لیگ فوتبال باشگاههای کشور را در کارنامه دارد .
آقای طاهری از دبیران موفق ورزش اداره آموزش وپرورش منطقه بندرریگ می باشند.
برای ایشان آرزوی موفقیت داریم .

صدری دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

جناب آقای اسکندر طاهری دبیر محترم ورزش مدارس بندرریگ
موفقیت و قبولی شما در دوره کارشناسی ارشد( فوق لیسانس ) تربیت بدنی دانشگاه شیراز را تبریک عرض می نمائیم.
امیدواریم در راه کمک به جوانان و دانش آموزان ورزشکار بندرریگی موفق و پیروز باشید.

ما هم حضور اقای طاهری تبرک عرض می کنیم به نظر میرسه که این نظرات را فردی خاص به دلایلی می فرسته که بر ما پوشیده می باشد چرا که همین مطلب را توی وبی دیگر من ه با نام صدری امده بود موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد