وحدت با شکست پاس جواز حضور در فوتسال زیر گروه استان رابه دست اورد

وحدت بندرریگ پس از شکست تیمهای ازادی  با نتیجه ۴ بر ۲ و شهرداری بانتیجه ۴ بر ۳ موفق به کسب  قهرمانی در لیگ فوتسال بندرریگ شد و موفق به گرفتن جواز حضور در مسابقات زیرگروه شهرستان شد.

با قرعه کشی که در گناوه برگزار شد مسابقات زیر گروه شهرستان شروع شد. اولین دیدار را وحدت با ایرانجوان برگزار کرد که با اقتدار توانست حریف خود را ۴ بر ۱ شکست بدهد دومین دیدار را می بایستی تیمهای ایرانجوان و پاس گناوه برگزار می کردند که تیم ایرانجوان از رویارویی با پاس بنا به اعتراض به سالن محل برگزاری مسابقات سرباز زد و بازی ۳ بر ۰ به سود پاس شد.

اخرین دیدار را تیمهای وحدت و پاس در بندرریگ برگزار کردند که وحدت بندرریگ که هواداران زیادی را به سالن نفت بندرریگ کشانده بود موفق شد حریف خود را با نتیجه ۴بر ۳ شکست بدهد و برای اولین بار جواز حضور در  مسابقات فوتسال زیر گروه استان را به دست اورد.

یادآوری خاطرات گذشته 3

با توجه به تعطیلی مسابقات فوتبال در بندر ریگ و آغاز ماه مبارک رمضان،اخبار خاصی وجود نداشته که منتشر کنیم.البته مسابقات فوتسال جام رمضان با حساسیت در حال جریان است که قطعاً علاقمندان خاص خود را دارد.ولی همچنانکه قول داده بودیم درج عکسهای قدیمی در دستور کار خواهد بود.بسیار خوشحال خواهیم شد که دوستان عزیز اسامی حاضرین در تصویر را از طریق قسمت نظرات برای ما ارسال کنند.

اسامی بازیکنان تصویر پست قبلی جهت اطلاع دوستان به شرح ذیل است:

ایستاده از راست:محمود نعیمی-محمد سقایی-محمد عزیزاده -مرتضی راستی-محمد صفایی-احمد شاهین زاده.- حسن سقایی- مصطفی دهقان- حسن شمسایی.

نشسته از راست:..حسین سلمانپور -مرتضی دهقان-ماشاءالله قناعت-حسین دهقان- اسماعیل ملک زاده- نادر شمسایی-غلامعلی عربزاده-عباس بحرپور

و اما عکس امروز...