شکست وحدت دردیدار دوستانه

باشگاه فرهنگی ورزشی ازادی خورموج که پارسال موفق شده بود جواز حضور در مسابقات لیگ یک استان را کسب نماید، در دیداری تدارکاتی به منظور امادگی هرچه بیشتر موفق شد ،با نتیجه ۳بر۱ وحدت بندرریگ را در استادیوم شهید احمدزاده شکست بدهد. در این دیدار بازیکنان وحدت علاوه بر پنالتی که خراب کردند، چندین موقعیتهای تک به گل را هم با بی دقتی به پای دروازبان ازادی خورموج کوباندند.

بازیکنان وحدت را  احسان بحرینی.علی خشتی.حسین قرائتی.روح الله هدایت.رضا اختیاری.قاسم مهاجری.حمید رشودی.حجت دهقان.بابک محمدپور.جواد تناور.حیدر موسوی تشکیل می دادند.

وحدت بندرریگ حریفان خود در زیر گروه شهرستان را شناخت

                         

               فوتبال گناوه نمایندگان خود را در زیر گروه شهرستان شناخت  

مسابقات فوتبال باشگاه های گناوه و از دور دوم برگزار شد وحدت در دومین دیدار خود موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد ایرانجوان عبور کند .گلهای وحدت را در این دیدار عباس خضری ، هادی کردوانی و مجید عیدی زاده به ثمر رساندند و ایرانجوان هم به وسیله اصغر دهقان به گل رسید گل دوم ایرانجوان را هم دفاع حریف وارد دروازه خودی کرد.

به این ترتیب با این نتایج دو تیم وحدت و امید به زیر گروه شهرستان صعود کردند برای صعود به زیر گروه استان با وحدت بندر ریگ دیدار خواهند کرد. 

یادآوری خاطرات گذشته ۲

همانگونه که قول داده بودیم،در این پست با یک تصویر قدیمی در خدمت شما هستیم.در پست بعد اسامی این بازیکنان به صورت کامل درج خواهد شد اما تا پیش از آن از شما عزیزان خواهشمندیم اسامی بازیکنان حاضر در تصویر را جهت اطلاع سایر دوستان در قسمت نظرات وبلاگ درج نمائید.

شایان ذکر است تصویر پست قبل دو تن از بازیکنان قدیمی وحدت بندر ریگ، مرحوم مرتضی دهقان و علی خالدی بودند.