انتقال به سایت جدید

رونمایی از سایت جدید یاران سبز:



www.fcgreen.ir

دور دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور

بررسی وضعیت حریفان دو نماینده استان

رضا علی پور :

دور دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور از شنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد و پرسپولیس گناوه و کارگر بنه گز دو نماینده صعود کرده استان به این رقابت ها باید به مصاف حریفان خود بروند .

 تیم های اول و دوم گروه های ۴ ، ۵ و ۶ مرحله مقدماتی تشکیل دهنده گروه جنوب این مسابقات خواهد بود .  واقعیتی که در این مرحله دو نماینده استان باید به آن توجه داشته باشند وضعیت غیر مشابه حریفان این دور از مسابقات با مرحله مقدماتی است که گلچینی از قدرتمند ترین تیم های لیگ دسته سوم را در خود جای داده است مسلما پرسپولیس گناوه و کارگر بنه گز اگر قصد صعود دارند باید به این مسابقات به چشم یک لیگ بالاتر نگاه کنند .

 آنالیز ما از حریفان نمایندگان استان را در ادامه مطلب بخوانید :

ادامه نوشته

اطلاعیه ...

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور و مومن حوزه انتخابیه شهرستانها ی بوشهر،گناوه و دیلماسلامی نسب

با عرض سلام و ادب و احترام  به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و سلام و درود به شما مردمان خوب و با وفایی که از یکسال پیش جهت مشارکت در صحنه انتخابات  مجلس نهم با اینجانب همراهی و همفکری نمودید کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم . لذا به منظور تنویر افکار عمومی بر خود لازم می دانم که آنچه در این چند مدت اتفاق افتاده است به طور صادقانه با شما در میان بگذارم .همانطور که مستحضر هستید بیش از یکسال پیش با پیشنهاد جمعی از دوستان و مردم فهیم منطقه جهت حضور در عرصه انتخابات  مجلس نهم اعلام آمادگی نمودم .در این مدت تلاشها و پیگیریها و ابراز محبت شما مردم باعث شرمندگی این حقیر شده است که لازم می دانم روند پیگیری  رد صلاحیتم را که نقص مدرک تحصیل عنوان شده بود  به طور صادقانه  با شما در میان بگذارم.

1-مدرک تحصیلی اینجانب از  مرکز مدیریت دولتی اخذ شده است  و دروس کارشناسی ارشد  با ارزش استخدامی را گذرانده ام و طی سالهای گذشته از کلیه حقوق و مزایای کارشناسی ارشد استفاده می کرده ام.

2-قبل از ثبت نام با تعدادی از همکاران  و مسئولین مشورت نموده و همه اظهار می داشتند که طبق مصوبه شورای نگهبان که در تفسیر مدرک   معادل ملاک را ارزش استخدامی ذکر نموده اند  ،  مدرک  شما اشکالی ندارد.

3-هنگام ثبت نام به ستاد انتخابات بوشهر و  وزارت کشور مدرک تحصیلی ام را ارائه دادم که در پاسخ اظهار داشتند که ثبت نام شما بلا اشکال است و تایید ثبت نام را به من اعلام نمودند.

4-پس از ثبت نام هیئت اجرایی استان خواستار ارائه گواهی از مرکز  مدیریت دولتی بوشهر مبنی بر تحصیل در این مرکز شد که این گواهی اخذ و به هیئت اجرایی ارائه گردید . که از طرف هیئت اجرایی استان مدرک مورد تایید قرار گرفت.

5-هیات نظارت استان  بوشهر و شورای نگهبان (تهران)گواهی ارائه شده را ناقص دانست و خواستار اصل مدرک تحصیلی گردید.در صورتیکه  بیش از پنج سال است که مرکز مدیریت دولتی تعطیل و برچیده شده است. و امکان اخذ اصل  مدرک تحصیلی مقدور نبود..

با توجه به توضیحات فوق الذکر  هیات نظارت استان و شورای نگهبان مدارک را ناقص دانسته و همین امر موجب شد تا علیرغم علاقه ای  که به خدمتگزاری شما عزیزان داشتم از رقابت در این دوره باز بمانم .با تمام وجود و با صداقت کامل اعلام می دارم که راضی به رضای خداوند منان هستم  ولی آنچه موجب نگرانی و دغدغه خاطر اینجانب شده است زحمات زیادی بوده است که طی این مدت به شما دوستان،آشنایان و اقوام داده ام. امید وارم که در مدت زمان  پیش رو  آنچه به عنوان نقص مدرک مطرح شده است  برطرف نموده و در انتخابات  آینده  حضوریافته  و بتوانم خدمتگزاری خوب برای شما مردم فهیم و مهربان باشم.

اما آنچه در این مدت از طرف خیلی از دوستان و آشنایان  مطرح گردیده است خواستار نظر اینجانب نسبت به نامزدهای انتخابات نهم بوده است وبه نوعی خواستار موضع گیری بنده  بوده اند که باید به اطلاع برسانم ، بر این باورم  که مردم خوب و انقلابی ما خود از چنان رشد و بلوغ سیاسی  بالایی برخوردارند و همیشه با حضور در صحنه ی انتخابات  بهترین ها را انتخاب می کرده اند  لذا ضمن احترام به همه نامزد های موجود نظر خاصی به هیچ کدام از کاندیدا های محترم ندارم. تنها تو صیه ی  این خقیر  حضور و شرکت در انتخابات سرنوشت ساز  و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب می باشد.. که فرمود:" شرکت در انتخابات صیانت از انقلاب است "

بار دیگر از همه ی شما بزرگواران  سپاسگزاری نموده  و از اینکه باعث زحمت و اذیت شما دوستان شده ام عذرخواهی می نمایم .امید وارم که آنچه موجب رضایت خداوند متعال است اتفاق بیفتد.

با تشکر

    مهندس قائد اسلامی نسب( حاج کوفی)

فوتسال آموزشگاه های استان بوشهر

تیم فوتسال دبیرستان های بندر ریگ نائب قهرمان شدبندر ریگ

تیم فوتسال دبیرستان های اداره آموزش و پرورش منطقه بندر ریگ که در مرحله گروهی این مسابقات به میزبانی گناوه و با حضور تیم های دیلم ، گناوه ، شبانکاره برگزار گردید توانسته بود به مقام قهرمانی برسد و به عنوان نماینده شمال استان در مرحله نهایی مسابقات فوق که باید در بوشهر و با حضور تیم های کنگان ، دیر ، تنگستان ، برازجان ، شبانکاره ، بوشهر ، خورموج و بندر ریگ برگزار گردید راه یابد .

مرحله نهایی این مسابقات که به صورت تک حذفی برگزار گردید تیم های بندر ریگ و برازجان با غلبه بر حریفان خود به فینال این مسابقات راه یافتند .

تیم منسجم و خوب بندر ریگ در بازی اول خود با نتیجه ۳ بر یک تیم خورموج را شکست داد و در بازی دوم توانست با نتیجه قاطع ۵ بر صفر تیم تیم تنگستان را مغلوب نماید و به فینال مسابقات راه یابد .

همچنین تیم برازجان با غلبه بر تیم های دیر و بوشهر دیگر فینالیست این مسابقات شد .

در دیدار نهایی که تا دقایق پایانی بازی با تساوی یک بر یک همراه بود تیم برازجان توانست به سختی و با نتیجه ۳ بر یک تیم بندر ریگ را شکست دهد و قهرمان مسابقات شود .

تیم بندر ریگ با مربیگری اسکندر طاهری مربی مطرح گناوه ای برای اولین بار به مقام نائب قهرمانی آموزشگاه های استان دست یافت تا شگفتی ساز مسابقات شود . سرپرستی این تیم بر عهده آقایان امرالله خزایی ، داریوش جامعی و عبدالله بنیادی بود .

طاهری مربی بندر ریگ گفت : حمایت های رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه بندر ریگ و همکاری صمیمانه مدیران و دبیران دبیرستانهای این منطقه باعث شد تا این موفقیت حاصل شود و این نتیجه یک کار گروهی بود که از تمامی عوامل فوق تشکر و قدردانی می نمایم .

دانش آموزان حسن خلیفات - محسن دریائیان - جاسم ذعاب - یعقوب خلفی - امیر رضا بهارلو - زین العابدین زارعی - محمد خواجه زاده - احمد حیدری - رضا صید عالی و نوید غلامی بازیکنان تیم فوتسال بندر ریگ بودند .

مراسم اختتامیه این مسابقات در سالن شهید زالی بوشهر با حضور آقایان موحدی و موجی معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار گردید . آقای موحدی ضمن تشکر از مسئولین برگزاری این مسابقات از دانش آموزان خواست تا با تلاش و جدیت در عرصه های درس و ورزش تلاش کنند تا انسان های موثری برای جامعه باشند . ایشان همچنین از عملکرد خوب و قابل تحسین تیم فوتسال منطقه بندر ریگ که فقط با داشتن سه دبیرستان توانسته برای اولین بار نائب قهرمان استان شود و تیم های مدعی را حذف کند تشک کرد و گفت : داشتن یک مربی خوب و حمایت عوامل اجرایی آن منطقه باعث شده تا بندر ریگ با جمعیت کم بتواند فعل خواستن را به خوبی صرف کند و نشان دهد با یک برنامه ریزی خوب می توان به اهداف بزرگ رسید و جمعیت دانش آموزی مهم نیست .

در پایان این مسابقات توسط آقای عباس رایانی مربی تیم فوتسال منتخب آموزشگاه های استان ، ۷ بازیکن از تیم بندر ریگ با نام های (  حسن خلیفات - محسن دریائیان - جاسم ذعاب - یعقوب خلفی - امیر رضا بهارلو - زین العابدین زارعی - محمد خواجه زاده ) به تیم منتخب دبیرستان های استان دعوت شدند که در بین تیم های شرکت کننده بیشترین بازیکن از این منطقه دعوت شدند .

خط قرمز بر نام ۱۱ نامزد مجلس در حوزه بوشهر ، گناوه و دیلم

خط قرمز بر نام ۱۱ نامزد مجلس در حوزه بوشهر ، گناوه و دیلم

قلم شورای نگهبان بر نام 11 نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر ، گناوه و دیلم خط قرمز کشید.غلامعلی میگلی ، شکراله عطارزاده ، قائد اسلامی نسب و سیامک احمدی از چهره های سرشناسی بو دند که نتوانستند از خط قرمز عبور کنند. عطار زاده در دو دوره گذشته هم شانس خود را امتحان کرد و با وجود رایزنیهای بسیار زیاد موفق به تغییر دیدگاه شورای نگهبان در مورد خود نشد . در این بین عبدالکریم جمیری ، موسی مهرآوران ، سید حسن بصری ، سید کریم موسوی  و امیر خدری با تاییدی شورای نگهبان حالا می توانند خود را آماده انتخابات در پیش رو نمایند.از گوشه و کنار شنیده می شود اسلامی نسب با ارایه مدارکی تازه شانس خود را برای حضور در این انتخابات بسیار زیاد کرده است.

تابان خوش درخشید

در لیگ فوتسال استان

تابان خوش درخشید

در هفته نهم لیگ فوتسال استان ، در گناوه قائم با اولین پیروزی پاس را هم به باتلاق سقوط کشاند. این تیم که از شانس بسیار ضعیفی برای ماندن در لیگ برخوردار است در هفته دهم با شکست ۳ بر ۱ پاس اولین سه امتیاز خود را به دست آورد. در نیمه نخست دو تیم راهی به گل نیافتند ولی در نیمه دوم رضا سامخانی ابتدا پاس را پیش انداخت این گل را لحظاتی بعد خسرو عیدی زاده پاسخ داد و در ادامه دو گل سید ابراهیم موسوی قائم را پیروز این میدان کرد. در بوشهر ، پرسپولیس که روزهای بدی را سپری می کند در مقابل تابان با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شد تابان با این پیروزی موقعیت خود را در جدول بهتر کرد تا همچنان امیدوار به قهرمانی باشد. در ادامه این مسابقات شهرداری جم میزبان اتحاد رود فاریاب است و شهر آورد دیر را هم دو تیم فجر و پرسپولیس برگزار خواهند کرد .

انتخابات

انتخابات

انتخابات مجلس شورای اسلامی با ثبت نام نامزدها وارد فاز تازه ای شد حالا بحث های متفاوت در محافل آغاز شده است ما هم همگام با این مسیر در وبلاگ خود چند نظرسنجی را گذاشته ایم که انتظار می رود با سنجشی مناسب گزینه ها ی نظر سنجی را تحلیل کنید و نظر خود را ثبت کنید.
در یکی از نظرسنجی ها ائتلاف شش نامزد دیلم و گناوه (اسلام نسب ، خدری ، عطارزاده ، لیراوی ، میرجوانمردی ، و سید کریم موسوی )مد نظر است.

نقش دره گپ در آینده گناوه

نقش دره گپ در آینده گناوه 

نقشه گناوه و دره گپ

در پیچ و خمش ، نگاهت را گم می کند و از گم شدن خود حرفها دارد ، اما دریغ از گوشی شنوا ، دره گناوه را می گویم که از فشار زمانه کمر خم کرده است و مرگش را در آینه زمان می بیند .دره گناوه در آینده این شهر می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد .اگر اندکی نقش آفرینی کنیم، نقشهایی که سالهای سال بر دلمان مانده بود می توانیم بر زمینش نقش بزنیم و فضای اطراف آن را به زیباترین شکل بیاراییم و تمام کمبود فضاهای دوران ورزشی ، آموزشی ، تفریحی در را حومه آن بگنجانیم .
زدن پل ، ساخت فضاهای سبز ، ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی در شهری که با کمبود شدید همه فضاها روبروست کمک می کند تا تمرکز جمعیت به هم بخورد و ساحل هم نفس تازه ای بکشد و شهر در آن سوی این دوست قدیمی بیاساید. درست زمانی که باید به فکر لایروبی آن باشیم تا قایق سواران در آن شهر را دور بزنند حکایت از فروش این بی زبان است،هر که را نفسی گرم است ، مددی تا شرمنده آیندگانمان نباشیم .

      استاژ فنی سبک فول کنتاکت wpka   

       استاژ فنی سبک فول کنتاکت wpka   

مبارزه

سبک فول کنتاکت wpka گناوه برای ارزیابی هنرجویان خود و آمادگی حضور در میادین استانی در سالن رزمی گناوه استاژ برگزار کرد. صادق عبدالهی مسئول این سبک که در همین روز حکم خود را هم توسط رستم آشنا دبیر هیات رزمی استان دریافت نمود مروری بر حرکات رزمی داشت و در پایان هم مبارزه شاگردان خود را در رینگ به تماشا نشست .
عبدالهی ریئس سبک wpka  استان بوشهر با بیان این مطلب که ما با رویکردی جدید وارد میدان شده ایم و تنها سبکی در استان هستیم که برنامه سالانه داریم و تک تک روزهای پیش رویمان را با هدف وبرنامه ویژه دنبال می کنیم، به مسابقات انتخابی تیم ملی سبک اشاره کرد و گفت :این مسابقات در بهمن ماه وبه میزبانی استان تهران جهت شرکت در مسابقات جهانی اکراین برگزار می شود و سبک ما نیز با یک تیم 42 نفره و بسیار قدرتمند در این مسابقات حضور خواهد داشت. عبدالهی در پایان از برنامه های آینده سبک نیز خبر داد . وی بیان داشت: در دهه آخر دی ماه آزمون کمربند  وهمچنین  کلاس مربیگری تئوری خواهیم داشت و نیمه اول بهمن ماه میزبان شیهان آزادیان ریئس سبک در کشور خواهیم بود.
علیرضا صفوی از پیشگامان رزمی شهرستان که این روزها برای تکمیل فوجائو قصد سفر به چین را دارد در پایان این استاژ گفت: این سبک می تواند موفقیت بسیار خوبی کسب کند که عمده دلیل آن مدیریتی است که بر این سبک حاکم می باشد.

هفته پانزدهم لیگ دسته سوم کشور

در لیگ سه کشور

نادری یک گام به جلو برداشت

پرسپولیس - لردگان

هفته پانزدهم لیگ دسته سوم کشور پیگیری شد و نمایندگان استان در گروه ششم این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند .
در اهرم ،کارگر بنه گز صدرنشین جدول رده بندی با نتیجه ۴ بر یک از سد تیم جنوب باغملک گذشت.
نادری بوشهر که به صورت ناگهانی وضعیت خود را بهم ریخته دید و به راحتی و هفته به هفته از صدر فاصله گرفت در این هفته موفق شد با دو گل میزبان خود رعد پدافند هوایی کیش را مغلوب کند .آیا این پیروزی بار دیگر شاگردان دهنادی را در جدول مدعی خواهد کرد سئوالی است که به زودی پاسخ داده خواهد شد. اما پرسپولیس گناوه که این هفته باید به مهمانی تیم سپاهان یاسوج می رفت به دلیل حذف این تیم از جدول مسابقات ۳ بر صفر پیروز اعلام شد .
نتایج کامل ، جدول و برنامه هفته آینده در ادامه مطلب :

ادامه نوشته

قائم گناوه با امتیاز بیگانه است

در لیگ فوتسال استان

قائم گناوه با امتیاز بیگانه است

 افتجاری شهرداری جم

نیم فصل دوم مسابقات فوتسال لیگ دسته اول استان با شکست دو نماینده گناوه همراه شد . پاس که شرایط بهتری نسبت به قائم دیگر نماینده گناوه در جدول دارد در این هفته میهمان فجر دیر بود که با شکست 4 بر 2 این شهر را ترک کرد . فجر با این پیروزی به صدر جدول رسید و پاس هم با یک پله سقوط به مکان هفتم رفت. در گناوه هم قائم نتوانست امتیازی کسب کند تا همچنان تیم بدون امتیاز لیگ باشد .این تیم که میزبان شهرداری جم بود در سالن نفت با نتیجه چهار بر دو مغلوب جمی ها شد. در نیمه نخست گل افتخاری شهرداری را پیروز میدان کرد و در نیمه دوم هم این بازیکن دو بار دیگر موفق به گلزنی شد .دیگر گل شهرداری را سید محمد باقر موسوی نسب به ثمر رساند.شاگردان سید محسن موسوی با این پیروزی 15 امتیازی شدند و با یک امتیاز کمتر نسبت به دو تیم اول و دوم در مکان سوم ایستادند.گلهای قائم را عبدالرحیم لیراوی و محمد عمادی به ثمر رساندند.

در تنگ ارم اتحاد رود فاریاب با شکست دو بر یک تابان دوازده امتیازی شد و با یک پله صعود جای پاس را گرفت. پرسپولیس بوشهر هم دو بر یک همنام دیری را مغلوب ساخت .

پاکسازی ساحل فرصتی برای تبلیغ

پاکسازی ساحل فرصتی برای تبلیغ

بیروتی - میگلی نژاد

شهردار برای پاکسازی ساحل پنج شنبه ها را انتخاب کرده است تا با کمک گروه های مختلف ساحلی که انباشته از زباله های گوناگون است را پاک کند .اما در گیر دار انتخابات هستند کسانی که این روز را در کنار ساحل فرصتی دانسته اند تا خود را فعال تر از پیش نشان دهند و گر چه دیر به میدان پاکسازی ساحل رسیدند ولی پاکسازی ذهنها را در همان اندک فرصت آغاز کردند . میگلی نماینده حوزه شمال استان در آخرین دقایق پاکسازی ساحل به اتفاق همراهانی آشنا به جمعیت سلام گفت و با شهردار و رئیس شورای شهر گناوه دقایقی گپ و گفت داشت .
در پایان پاکسازی شهردار گفت:با وجود تعداد زیاد ورزشکار در شهر این جمعیت حضور کم رنگی در مسائل اجتماعی مانند پاکسازی ساحل دارند .شهردار همچنین تهدید کرد اگر مردم وارد صحنه نشوند در پایان اولین سال حضورش از شهرداری خواهد رفت.

سئوال،برای ورزشکاران چه کرده ایم و چه انتظاری باید داشته باشیم
و جای ورزشکاران هم در این حوالی خالی

هفته چهاردهم لیگ دسته سوم کشور

جشنواره گل در استادیوم شهید سراجی گناوه

پرسپولیس حریفش را شش تایی کرد

مسابقات گروه ششم لیگ دسته سوم کشور با  پایان تعطیلات نیم فصل و در شرایطی که سه تیم نیز از این گروه کنار گذاشته شده اند ، پیگیری شد .

در این هفته تنها یکی از نمایندگان استان به مصاف حریف خود می رفت و دو تیم دیگر طبق برنامه مسابقات حریف تیم های حذف شده از مسابقات بودند . کارگر بنه گز مهمان تیم جهان فولاد اصفهان بود که به دلیل حذف تیم اصفهانی از مسابقات سه امتیاز این دیدار بدون دردسر نصیب صدرنشین گروه شد . نادری بوشهر هم  بدون انجام بازی در مقابل میزبانش سپاهان یاسوج به سه امتیاز رسید . نماینده یاسوج هم به سرنوشت اصفهانی ها دچار شد و بقای حضور در مسابقات را به لقایش بخشید تا دیگر بیش از این زنگ تفریح حریفان نباشد .

اما پرسپولیس گناوه نماینده شایسته استان که این روزها سودای حضور دوباره در لیگ دسته دوم را دارد در گناوه جشنواره ای از گل راه انداخت و حریف خود تیم سرداران شهید لردگان را 6 بر 2 شکست داد .

گفت و گو با سرمربی پرسپولیس گناوه

نادر جعفری منفرد :

در شرایط خوبی هستیم

 بازی های باقی مانده حکم فینال را دارند و اصلا جای اشتباه را نداریم

رضا علی پور : این روز ها لیگ دسته سوم کشور در تعطیلات نیم فصل خود  به سر می برد و پرسپولیس گناوه یکی ازنادر جعفری تیم های حاضر در این رقابت ها هم با برپایی اردو در بوشهر ، بازی های تدارکاتی و جذب بازیکنان جدید آماده حضوری قدرتمند می شود .

سرمربی سرخپوشان محبوب گناوه ای شرایط این روزهای نماینده گناوه در لیگ دسته سوم را اینگونه شرح می دهد : ما اردویی ۴ روزه را که بیشتر با کارهای بدنسازی همراه بود در بوشهر و کمپ مجهز کمیته امداد پشت سر گذاشتیم و در بازگشت دو بازی تدارکاتی را انجام دادیم که با تیم امید گناوه یک بر یک مساوی شدیم و در دیلم هم با پرسپولیس این شهر به نتیجه یک بر یک رسیدیم البته هدف ما از این بازی ها نتیجه نبود و دنبال محک زدن بازیکنان و رسیدن به تاکتیک تیمی بودیم خدا را شکر کار گروهی تیم و آمادگی بدنی بازیکنان در شرایط خوبی هست و می خواهیم با قدرت نیم فصل دوم را آغاز کنیم . در ادامه مسابقات هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و اصلا فرصت اشتباه و جای از دست دادن امتیاز را نداریم . غافل شدن و امتیاز از دست دادن در این شرایط ، موقعیت ما را در جدول به خطر خواهد انداخت .

نادر جعفری منفرد در مورد بازیکنان جدید ملحق شده به تیمش نیز گفت : ما توانستیم دو بازیکن خوب را در فرصت نقل و انتقالات نیم فصل به ترکیب تیم اضافه کنیم که یکی وحید حسن وند بازیکن سابق تیم های مس کرمان ، مس سرچشمه و کوثر لرستان است که در پست مهاجم برای ما بازی خواهد کرد و در دفاع هم موفق شدیم محمد شجاع عزتی را که سابقه بازی در شیرین فراز کرمانشاه و کوثر لرستان را دارد جذب کنیم ضمن اینکه سالم قائدی را هم که از اول فصل کنارمان بود ولی به دلیل مشکلات خدمت سربازی قادر به استفاده از ایشان نبودیم که با رفع این مشکل از این پس در اختیار تیم خواهد بود . 

فوتسال آموزشگاهها

تیم دبیرستانهای بندرریگ بااقتدار قهرمان مسابقات فوتسال آموزشگاههای شمال استان بوشهر شد

http://www.buz-sport.ir/%5Cnewsimages%5Cuploads%5C2011_12_25_11_7_25375.5304T30729801-2108910.jpg.jpg

مسابقات فوتسال آموزشگاههای شمال استان بوشهر با حضور تیمهای گناوه ، دیلم ، شبانکاره و بندرریگ در سالن ورزشی شهید عبدویی گناوه برگزار گردید که تیمهای بندرریگ و شبانکاره با غلبه بر حریفان خود به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

تیم فوتسال منطقه بندرریگ که در سالهای گذشته در مرحله گروهی از مسابقات حذف می شد امسال توانست با کسب عنوان قهرمانی راهی مرحله نهایی شود.

این مسابقات بصورت دوره ای برگزار گردید و تیم بندرریگ به مربیگری آقای اسکندر طاهری توانست در مقابل تیمهای شبانکاره و دیلم پیروز شود و در مقابل تیم گناوه به تساوی برسد و با هفت امتیاز به عنوان تیم اول گروه به مرحله نهایی این مسابقات که در اواخر بهمن ماه در بوشهر برگزار می گردد صعود کند. سرپرستی تیم بندرریگ بر عهده داریوش جامعی بود.

طاهری مربی سختکوش بندرریگ  گفت : از  حمایت های بی دریغ آقایان فریدونی رئیس اداره ، بحرینی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی ، بنیادی کارشناس مسئول تربیت بدنی ، امرالله خزایی مسئول آموزش عمومی و حسین پور مسئول خدمات اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ تشکر و قدردانی می نمایم اگر حمایت های  این عزیزان نبود این موفقیت حاصل نمی شد چون در حد توان خود امکانات و شرایط را برای ما مهیا کردند .

تا قهرمانی راهی نیست

تا قهرمانی راهی نیست

پرسپولیس

در لیگ جوانان استان پرسپولیس گناوه تا قهرمانی راهی ندارد .گر چه بعد از دیدار این تیم در مقابل پرسپولیس برازجان حرف و حدیث هایی وجود داشت و و همه از عدم حضور این تیم سخن می گفتند ولی شواهد گواه این موضوع است که پرسپولیس برازجان در ورزشگاه به منظور انجام بازی حاضر شده است و تنها بدلیل بدهی اجازه ورود به زمین را نیافته است و قاضی میدان هم سوت پایان را نواخته است . این داستان همه شبهه ها را بر طرف کرد .حالا پرسپولیس با اندکی حمایت می تواند اولین قهرمانی را در لیگ جوانان استان به گناوه هدیه دهد.

بازی پر گل پیروز نداشت

لیگ دسته اول فوتبال استان

بازی پر گل پیروز نداشت

هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال استان با دیدار دو تیم ندسا بوشهر و پاس خورموج در ورزشگاه شهید بهشتی آغاز شد. در این دیدار که قضاوت آن را زاهدی داور خوب برازجانی به عهده داشت دو تیم به نتیجه مساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. ندسا خیلی زود با گل اردشیر پودری پیش افتاد. ولی در همان نیمه نخست دو گل امیر احمدی و احمد احمدیان خورموجی ها را به بازی برگرداند، ضمن اینکه خطای مدافع ندسا بر روی کرد با کارت قرمز زاهدی جریمه شد. در نیمه دوم پاس به گل سوم هم توسط یوسف کرد دست یافت و دو فرصت مناسب را هم حمله وران این تیم از دست دادند و البته نباید از اشتباه کمک داور در نپذیرفتن گل چهارم پاس هم گذشت .بعد از این حوادث تعویض های ندسا جواب داد و این تیم نماینده خورموج را تحت فشار قرار داد که اشتباه یاسر کیامرزی دروازه بان پاس بر روی ضربات مجید اسلف کار و مهرزاد چغادکی نتیجه را مساوی کرد.پاس با این مساوی و یک بازی بیشتر نسبت به همه دیلم به صدر جدول رسید .

عکس و جدول در ادامه مطلب

ادامه نوشته

اینجا درختان را سر می برند

احتیاط

اینجا درختان را سر می برند

شهرداری گناوه این روزها تلاشگرتر از هر زمانی نشان می دهد .بیروتی  در بدو ورود خود دست بر ضعفهایی گذاشت که شهروندان گناوه ای سالها زجر دیدنشان را به جان خریده بودند . ترمیم ورودی کوچه ها آشایش را به کوچه نشینان آورده است  و سطل های زباله ای که در شهر خود نمایی می کند که این تقدیر و تشکر شهروندان را به دنبال داشته است و البته زخمهایی عمیق دیگری هم موجود می باشد که بی شک شهردار جوان در فکر ترمیم آنها است.
و البته نقدهایی هم بر این جوان وارد است سر بریدن درختانی که در بلوار جمهوری سایه گسترده بودن نقطه تاریکی است بر آغاز شهردار که ای کاش به جای سربریدن این درختان چاله های بی انتها را رفو می کرد.

شهردار دارا

شهردار دارا

بیروتی« شهردار»- عربزاده«رئیس شورا»

این روزها همه جا حرف از شهرداری است که می گوید: من با سرمایه 6 میلیاردی آمدم و نیازی به پول شهرداری ندارم و البته منظورش از بسط این موضع ، نه کشیدن پولش به رخ است که می خواهد بگوید به اندازه کافی دارد و نیازی به «چندرقاز» حقوق شهرداری و از این دست ندارد .این موضوع خاطره ای را در ذهنم تداعی کرد ، در انتخابات شورای شهر گناوه که چندمین دوره اش بماند ، از دوستی پرسیدم ، چرا پا این عرصه گذاشتی ، گفت: برای خدمت ، چون هم خانه دارم ،هم ماشین و .... و زندگی مرفهی هم دارم و نیاز به «چندرقاز »حقوق شورا هم ندارم ، اما بعدها مشخص شد آن چندر قاز چقد گلو گیر بوده است.
جوان ، کسی شما را متهم نکرده است که این چنین دفاعی غیر منطقی را ارائه داده اید .بی شک شما این ملیاردها را در جیب عقب خود نگه نداشته اید که البته نمی دانم آن بانک خوشبخت چه بانکی است ولی اگر روزی هم متهم می شدید می توانستید با ارایه پرینت بانکی ثابت کنید قبل از آمدنتان به شهرداری ملیاردر بودید .

و جوان ، میلیاردی بودند دلیلی منصفانه نیست که انسان راه ناثوابی پیش بگیرد .

و جوان شهری زیبا را خواهانیم ، تو می توانی.

هفته سیزدهم لیگ دسته سوم کشور

یک امتیاز شیرین پرسپولیس از جهنم اهرم

نیم فصل دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور آغاز شد.

در اولین هفته پرسپولیس گناوه در ورزشگاه شهدای اهرم به دیدار کارگر بنه گز رفت. کارگر که کاملا از جدول جدا شده است در خانه به سختی توانست یک امتیاز را از پرسپولیس گناوه به دست آورد.

گزارش تکمیلی ، به زودی .....

ادامه نوشته

کمبود امکانات سخت افزاری مانعی برای پیشرفت فوتبال گناوه

گناوه ، شهری 80 هزار نفری و فوتبالی پویا با تنها یک زمین چمن !!

الله کرم شهریاری :
شهرستان گناوه در عرصه ورزش و در شاخه فوتبال همیشه در سطوح و رده های سنی مختلف استان و کشور نمایش قابل قبولی داشته است . وجود استعداد و علاقه وافر در بین جوانان و فوتبال دوستان این شهر فوتبالی شاداب با پتانسیلی بالا را در دشت بکر فوتبال این شهرستان به وجود آورده است اما در کنار فقر علمی تعدادی از مربیان و نا اهل بودن آنها نسبت به این ورزش  ، کمبود های سخت افزاری و امکانات ورزشی در این شهرستان مانعی بزرگ در راه عدم شکوفایی استعداد ها و پیشرفت بازیکنان جوان به شمار می آید .....

ادامه نوشته

فوتبال گناوه نیازمند داشتن سهمیه در لیگ بزرگسالان استان

جای خالی نمایندگان گناوه در لیگ بزرگسالان استان

الله کرم شهریاری :

فوتبال بندر گناوه از آغاز تا به حال در استان و حتی در سطح کشور جایگاه قابل قبولی داشته و دارد که می توان حضور چند ساله پرسپولیس در لیگ های استان و کشوری را مهمترین آن دانست . این شهرستان دراکثر سالها در تمام رده های سنی لیگ های فوتبال استان دارای نماینده بوده است و همیشه هم تیم های این شهرستان در لیگ های مختلف حریف ساده برای دیگر تیمها نبوده اند و نیستند . اما چند سالی از لیگ بزرگسالان فوتبال استان می گذرد که ما بدون داشتن نماینده ای در این سطح مهم رقابت های استانی به کار خود ادامه می دهیم و این خود برای فوتبال شهری که در رده بزرگسالان استان همیشه مدعی کسب عنوان قهرمانی در هر دوره از لیگ بوده ، نقطه تاریکی به شمار می آید .

ادامه نوشته

در لیگ نوجوانان

در لیگ نوجوانان

قهرمانی به آزادی آب پخش نزدیک شد

حسین جلال پور

لیگ نوجوانان استان در حالی به هفته پایانی رسیده است که همچنان تیمها برای صعود و سقوط نقشه می کشند.
در یک هفته مانده با پایان لیگ انتهای جدول دستخوش تغییراتی شد. پیام دالکی بعد از شانزده هفته انتهای جدول را به ملوان بوشهر سپرد . دیدار این دو تیم در دالکی یک بر صفر به سود پیام به اتمام رسید .این پیروزی شرایط ملوان را برای حضور در لیگ سخت تر از پیش کرد و پیامی ها را هم امیدوار برای ماندن در لیگ.

 

ادامه نوشته

همه در انتظار تصمیم هیات فوتبال

 در لیگ جوانان استان

همه در انتظار تصمیم هیات فوتبال

لیگ جوانان استان در حالی به هفته پایانی خود رسیده است که سرانجام پرسپولیس برازجان در پرده ابهام قرار گرفته است .عدم حضور  یا حضور این تیم در هفته پایانی ابتدا و انتهای جدول را دستخوش تغییرات زیادی خواهد کرد.
پرسپولیس گناوه که امید اول قهرمانی در این مسابقات محسوب می شود در هفته هیفدهم به مصاف پرسپولیس برازجان رفت ولی این دیدار به دلیل پرداخت نشدن بدهی برازجانی ها به هیات فوتبال استان انجام نشد .عدم برگزاری این دیدار نگاه انتها و ابتدای لیگ را به تصمیم هیات فوتبال دوخت .پرسپولیس برازجان اگر در هفته پایانی هم بدهی خود را پرداخت ننماید نتایج این تیم در نیم فصل دوم حذف خواهد شد که این موضع چالش هایی را به وجود خواهد آورد که مهم ترین آن امتیازی است که پرسپولیس گناوه از دست خواهد داد و شرایط این تیم را برای قهرمانی سخت خواهد کرد.

ادامه نوشته

لیگ فوتسال استان

در لیگ فوتسال استان

روز خوب پاس گناوه در مقابل تابان

شکست پرسپولیس دیر در مقابل شهرداری جم

محمود مسعودی نیا

هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ دسته اول استان با انجام چهار دیدار در شهرهای بوشهر ، جم ، تنگ ارم برگزار گردید.در بوشهر و در سالن آموزش و پرورش این شهر پرسپولیس میزبان فجر دیر بود که با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی دست یافت . پرسپولیس که حالا علی عدمی را در اختیار دارد گامهای خود را محکم تر از گذشته برمی دارد .در این دیدار علی عدمی و پیمان حسن نژاد هر کدام دو گل به ثمر رساندند و سعید نظرزاده و بهروز شریفیان هم دیگر گلهای این تیم را به ثمر رساندند.فجر هم در این دیدار پا به پای حریف پیش آمد ولی در نهایت مغلوب حریف خود شد. گلهای فجر را عباس کمالی (2گل) ، صابر غلامی و سعید غلامی به ثمر رساندند. 

ادامه نوشته

هفته دوازدهم لیگ دسته سوم کشور

پرسپولیس گناوه فاتح بازی شش امتیازی

سالمی

رضا علی پور :

هفته دوازدهم گروه ششم لیگ دسته سوم کشور برگزار گردید که کارگر بنه گز دربی هم استانی ها را از نادری بوشهر برد و پرسپولیس گناوه هم در بازی حساس و به نوعی شش امتیازی حریف خود را شکست داد تا امید ها برای صعود دو تیم بوشهری از این گروه بیشتر شود .

کارگر بنه گز در بوشهر و ورزشگاه قدس با نتیجه ۳ بر صفر نادری این شهر را در هم کوبید . شاهرخ غلامرضا پور (۲ گل ) و مصطفی انصاری گلزنان این دیدار بودند و هادی شفیعی دروازه بان با تجربه کارگر نیز یک ضربه پنالتی را مهار کرد . پرسپولیس گناوه هم در یک بازی حساس مهمانش شهرداری نی ریز را یک بر صفر با شکست روبه رو کرد تا فاتح یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل دوم گروه ششم لیگ باشد .

ادامه نوشته

رقابت شانه به شانه آزادی آب پخش و استقلال برای قهرمانی

در لیگ نوجوانان

رقابت شانه به شانه آزادی آب پخش و استقلال برای قهرمانی

حسنی

لیگ نوجوانان استان هم به آخر راه خود نزدیک شد .در این لیگ هم در دو جهت رقابت تنگاتنگی وجود دارد در صدر جدول آزادی آب پخش و استقلال بوشهر همچنان شانه به شانه هم قرار دارند گر چه آزادی شرایط خود را برای قهرمانی هموارتر از رقیب بوشهری کرده است . در انتهای جدول هم زور چهار تیم پیام دالکی ، ملوان و ایرانجوان بوشهر و پاس گناوه به هم نمی رسد و در تقلای ماندن در لیگ هستند.در هفته شانزدهم آزادی برای حفظ صدرنشینی خود ملوان بوشهر را در بوشهر چهار بر یک مغلوب کرد. مهدی زارعی بازیکنی که این روزها تکیه آب پخشی ها بر گامهای استوار ش می باشد در این دیدار هم سه بار دروازه ملوان را فرو ریخت و مسلم صفایی هم زننده چهارمین گل این تیم بود با این پیروزی آزادی همچنان پیشتاز است.

عکس و جدول در ادامه مطلب

ادامه نوشته

پرسپولیس برای پرسپولیس

در لیگ جوانان استان

پرسپولیس برای پرسپولیس

فرشید موسایی

در هفته شانزدهم بار دیگر صدر جدول دچار تغییر شد . در این هفته چهار دیدار در شهرهای گناوه ، بوشهر ، خورموج و کنگان برگزار گردید که نتایج به سود پرسپولیس گناوه رقم خورد . در بوشهر ،شاهین در مقابل پرسپولیس برازجانی قرار گرفت که هفته ها است قعر جدول را از آن خود کرده است ولی نتیجه این دیدار شاهینی ها را مبهوت کرد. پرسپولیس برازجان که حالا تیم خود را به صبوت داده است موفق شد در بوشهر شاهین را به زیر کشد . بازی خوب عباس نام آور زیارتی در آخرین خط دفاعی این تیم و علی همدیان در جناح راست شاهینی ها را از رسیدن به گل محروم کرد و گل حسین احمدی در دو هفته مانده به پایان لیگ جوانان صدر جدول را از چنگ شاهین خارج کرد این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.پرسپولیس گناوه هم در ورزشگاه شهید سراجی 3 بر 2 توحید را شکست داد تا بار دیگر بر کرسی نخست بنشیند. 

عکس و جدول در ادامه مطلب  

ادامه نوشته

هفته بدون امتیاز گناوه و صدرنشینی شهرداری جم

در لیگ فوتسال استان

هفته بدون امتیاز گناوه و صدرنشینی شهرداری جم 

هفته سوم لیگ فوتسال استان با شکست دو نماینده گناوه همراه بود. در دیر ،قائم گناوه سومین شکست خود را هم پذیرفت تا همچنان تیم بدون امتیاز لیگ باشد. قائم که میهمان پرسپولیس دیر بود چهار بر یک مغلوب این تیم شد . علی عبدالهی درون دروازه پرسپولیس روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و از عوامل تاثیر گذار در پیروزی تیمش بود .گلهای پرسپولیس را یونس جهانگیری (2گل) ، میثم عابدی و امین دریا صفت به ثمر رساندند.
در تنگ ارم ، پرسپولیس بوشهر دیر آمد تا سه امتیاز بنام اتحاد رودفاریاب نوشته شود.

ادامه نوشته

زیرگروه لیگ نوجوانان استان

موج گناوه و پرسپولیس کاکی

میهمانان تازه لیگ فوتبال نوجوانان استان

نوجوانان موج

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهائی زیرگروه لیگ نوجوانان استان با انجام دو دیدار برگزار شد که نتایج زیر بدست آمد.
موج گناوه ۱   *     دخانیات برازجان ۰
پرسپولیس کاکی ۴  * شاهین دیلم ۰
موج نتیجه یک بر صفر خود در برازجان را بار دیگر تکرار کرد نماینده گناوه در ورزشگاه شهید سراجی و با گل ایمان لیراوی بار دیگر دخانیات را مغلوب کرد و جشن صعود گرفت. پرسپولیس کاکی هم که در دیلم سه بر یک شاهین را مغلوب کرده بود در کاکی نیز ۴ بر صفر پیروز شد . تیمهای موج گناوه و پرسپولیس کاکی میهمانان تازه لیگ نوجوانان استان در فصل آینده می باشند.