شکست سنگین شهرداری بندرریگ در مسابقات یادواره شهدای بندرریگ

دیدار نهایی  مسابقات یادواره شهدای بندرریگ بین تیمهای شهرداری از بندرریگ و امید از شبانکاره به قضاوت حمید رشودی برگزار شد تیم امید شبانکاره با اقتدار کامل و نتیجه 5 بر صفر  موفق به شکست شهرداری حریف نام اشنای خود کرد در انتهای دیدار به رسم یادبود جوایزی به تیمهای اول و دوم این مسابقات داد اهدا شد.

شکست وحدت با امید شبانکاره و اعتراض بازیکنان وحدت

دومین دیدار مسابقات یادواره شهدای بندرریگ بین تیمهای وحدت بندرریگ و امید شبانکاره با قضاوت داور وسط روزبه مهردل و کمک داوران امیر دریس و علیرضا قناعت و داور چهارم احسان بحرینی برگزار شد.

در نیمه اول،بازی بدون گل مساوی تمام شد اما در نیمه دوم این تیم امید بود که با گلهای داوود باقری 2 و محمود صابری یک گل حریف خود را شکست داد .این درحالیست که بازیکنان تیم وحدت نسبت به سن بازیکنان امید اعتراض داشتند و عنوان می کردند که قرار بوده تیمهای شرکت کننده از بازیکنان متولد 70/10/11 به بالا استفاده بکنند که تیم امید از بازیکنان بزرگتر در این مسابقات استفاده کرده است.

برگزاری مسابقات فوتبال یادواره شهدای بندرریگ

هیئت فوتبال بندرریگ یک دوره مسابقات چهار جانبه را با حضور تیمهای نوجوانان وحدت و شهرداری از ریگ و تیمهای امید از گناوه و امید از شبانکاره برگزار کرد .

طبق قرعه کشی تیمهای شهرداری و امید بازی اول را برگزار کردند که تیم شهرداری با نتیجه 4بر صفر حریف خود را شکست داد. گلهای این تیم را رضا تنگستانی دو گل و محمد عظیمی و عبداله استقلال هر کدام یک گل به ثمر رساندند  دیدار بعدی را تیمهای وحدت وامید شبانکاره برگزار می کنند.

فجر عطیبه قهرمان اولین دوره فوتسال یادواره زنده یاد ماشالله نجفی

پس از گذشت حدود 20 روز از دیدارهای نیمه نهایی و راهیابی دستجات ورزشی فجر عطیبه و یامهدی گناوه به دیدار نهایی بلاخره چهره قهرمانی اولین دوره یادواره زنده یاد ماشالله نجفی مشخص شد.

در دیدار حساسی که به قضاوت داور اول حسین قرائتی و داور دوم مهدی بحرینی و داور سوم امید شه نیای برگزار شد دسته ورزشی فجر عطیبه با نتیچه 3بر1موفق به شکست حریف خود یا مهدی گناوه شد.  تعداد انبوه هوادران مشتاق  دسته ورزشی فجر عطیبه از ساعتها قبل از شروع بازی در سالن نفت حضور به هم رسانده بودند و به تشویق تیم خود می پرداختند با این که دسته ورزشی یامهدی گناوه اولین گل بازی را زد اما نتوانست دسته ورزشی فجر عطیبه را شکست بدهد .

در آخر بازی مسولین برگزار مسابقات پس از اهدائ کاپ دسته های اول و دوم  بازیکن برتر این دوره از مسابقات را حمید گودرزی از دسته ورزشی عطیبه و  بازیکن اخلاق را قاسم لیراوی از دسته ورزشی یامهدی گناوه انتخاب کردند و به رسم یادبود جایزه و لوح تقدیر به آنها اهدا کردند. قبل شروع بازی هم دسته ورزشی حرم گناوه و حرم بندرریگ با دعوت دوستان دیداری دوستانه را برگزار کردند که بازی با نتیجه 1بر1 مساوی تمام شد.

وحدت تنها تیم دارای پروانه باشگاهی در بندرریگ

تربیت بدنی استان در نامه ای به شهرستانهای خود اعلام کرد که از شرکت تیمها و دستجات ورزشی شهری و روستایی که فاقد پروانه باشگاهی باشند،در مسابقات جلوگیری به عمل می آورد.ا

ین در حالیست که باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت بندرریگ با تلاش مداوم و مستمر مدیر خود آقای اسدالله دهقان سال قبل موفق به ثبت باشگاه شده بود.در حال حاضر وحدت تنها تیم بندرریگی است که موفق به ثبت باشگاه شده است.

وحدت گناوه به عنوان نماینده شهرستان در زیر گروه لیگ یک استان

وحدت گناوه با شکست پاس گناوه راهی زیر گروه لیگ استان شد وحدت در اولین دیدار به مصاف ازادی بندرریگ رفت که تیم ازادی به علت عدم پرداخت جریمه بازیهای جوانان اجازه رویاروی با این تیم گناوه ای را پیدا نکرد وحدت برنده بازی اعلام شد در دیگر بازی پاس گناوه در بندرریگ ازادی ریگ را با نتیجه سنگین 4بر صفر شکست داد تا سرنوشت این گروه در بازی نهایی مشخص شود در بازی نهایی وحدت با یک بازی منطقی و با اقتدار پاس گناوه را با نتیجه 1بر صفر با گل محمد علی غلامی شکست داد و راهی زیر گروه لیگ یک استان شد.

شکست آزادی در شهر بندرریگ

از سری مسابقات زیر گروه شهرستان،امروز در استادیوم ورزشی شهید احمدزاده،آزادی بندرریگ به دیدار تیم پاس گناوه رفت.آزادی بندرریگ علی رغم هنر نمایی دروازبان جوان خود  احسان بحرینی  باز هم راه به جایی نبرد و در یک بازی یک طرفه با نتیجه 4 بر صفر بازی را به حریف خود واگذار کرد.از این 4 گل سهم محمد حسن حسینی 3 گل و سهم محمد جواد زارعی 1 گل بود.

لحاجت باشگاه ازادی بندرریگ

به راستی فوتبال بندرریگ با این طرز فکری که دوستان دارند به کجا می رود روزی که تیم ازادی قهرمان لیگ بندرریگ شد و به عنوان نماینده بخش به شهرستان معرفی شد ایا نمی دانستند که از سوی کمیته انضباطی شهرستان به خاطر عدم حضور تیم جوانانشان در بازی که در شهرستان گناوه قرار بود برگزار بشه جریمه نقدی شده است  این که مسولین تیم ازادی که قهرمان لیگ بندرریگ شده اند حق دارند به عنوان نماینده بخش در بازیهای زیر گروه شهرستان شرکت کنند چیز است که کسی نمی تواند منکر ان باشد اما وقتی می دانستند که نمی توانند جریمه ای را که شهرستان انها را کرده است پرداخت بکند و باز هم اصرار داشتند خودشان به عنوان نماینده بخش به شهرستان بروند دوستان همه اذعان داشتند که وحدت بندرریگ تیمی اماده تر از تمامی تیمهای بندرریگ بود اما بنا به دلایلی که دوست ندارم عنوان کنم از رسیدن به قهرمانی باز ماند و اما دوستان در تیم ازادی هم به جای این که ابروی تیمهای بندرریگ را در بازیهای شهرستان حفظ  کنند اینگونه پا به مسابقات گذاشتند و از انجا که از سوی کمیته انضباطی شهرستان جریمه شده بودند مانع از انجام بازی این تیم در اولین بازی با تیم وحدت گناوه شدند و بنا به اخباری که از شهرستان دریافت شد بازی با نتیجه 3بر صفربه سود وحدت شد ایا اگر وحدت بندرریگ در مسابقات شرکت می کرد بهتر نبود.

اولین دوره فوتسال یادواره زنده یاد ماشالله نجفی

باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت بندرریگ به همت تلاش بی وقفه دوستان یک دوره مسابقات فوتسال یادواره زنده یاد ماشا الله نجفی را  با شرکت دسته های ورزشی ستاره طلایی و طوفان و تیمسار از بندرریگ و امید و یامهدی و قائم و ستاره طلایی از گناوه و دسته ورزشی فجر عطیبه را در سالن نفت بندرریگ برگزار کرد که در پایان دسته ورزشی فجر عطیبه و یا مهذی گناوه با شکست حریفان خود به بازی نهای رسیدند نتایج بازیهای برگزار شده بدین شرح می باشد

ستاره طلایی بندرریگ4-ستاره طلایی گناوه 4

طوفان بندرریگ 1- امید گناوه2

یامهدی گناوه7-فجرعطیبه4

تیمسار بندرریگ1-قایم گناوه5

ستاره طلایی بندرریگ0-امید2

تیمسار بندرریگ2فجر عطیبه10

طوفان بندرریگ4-ستاره طلایی گناوه4

یامهدی گناوه5-تیمسار بندرریگ0

قایم گناوه2-فجر عطیبه12

طوفان بندرریگ4-ستاره طلایی بندرریگ2

بازی دسته های ورزشی ستاره طلایی گناوه و امید گناوه و قایم ویامهدی به ترتیب  دلیل عدم حضور دسته ورزشی ستاره طلایی و قایم  3بر 0 به سود دسته های ورزشی امید و یامهدی گناوه شد.

عدم توجه وحدت به جام حذفی استان

به منظور تنویر افکار عمومی در مورد علت انصر اف باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت بندرریگ در جام حذفی استان  در صحبتی که با مسولین وحدت داشتیم  به ما گفتند که از اول هم قرار بر این بود که وحدت در صورت قهرمانی هم در جام حذفی شرکت نکند و تنها هدف باشگاه از شرکت در بازیهای حذفی بخش میدان دادن به تعدای جوان  جویای نام بود که در لیگ فرصت بازی به انها نرسیده بود. وقتی که شهرستان گناوه نماینده ای هیچ وقت در جام حذفی نداشته می توان به سادگی پی برد که جام حذفی از اعتبار چندانی برخوردار نیست .

در ضمن نماینده ای از باشگاه برای مراسم قرعه کشی در استان فرستاده نشده بود که بخواهیم وحدت را نماینده در جام حذفی شهرستان معرفی کرد.