عدم ارائه تقویم مسابقات فوتبال بندریگ در سال جدید

یکی از وظائف اصلی هیئتهای مختلف ورزشی تهیه و تدوین برنامه مسابقات و ارائه به موقع آن به باشگاهها برای اطلاع آنان از زمان برگزاری بازیها و برنامه ریزی برای شرکت منسجم و  قوی در مسابقات است.

بر همین اساس هیئت فوتبال بندرریگ به منظور هماهنگی هرچه بهتر باشگاههای ورزشی در سطح شهر موظف می باشد تقویم مسابقات فوتبال در رده های مختلف سنی را در اختیار باشگاه ها قرار دهد تا باشگاه ها  برای آمادگی و حضور در مسابقات برنامه ریزی دقیقی را داشته باشند.

متاسفانه سالهای قبل هم به همین منوال بود و تقویم مسابقات فوتبال به باشگاه ها ارسال نمی شد و تنها یک ماه مانده به برگزاری مسابقات فوتبال در رده های سنی مختلف نامه ای از هیئت فوتبال به باشگاه ها ارسال می شد و آنها را برای شرکت در مراسم قرعه کشی مسابقات دعوت می کردند .بعضا اتفاق افتاده که به مجرد برگزاری مراسم قرعه کشی باشگاه ها را مجبور به برگزار بازیها کرده اند چرا که از روز اول تقویم مسابقات فوتبال را در اختیار باشگاه ها قرار نداده بودند و آگاهی در مورد تقویم مسابقات فوتبال استان نداشته اند.

بدون تردید هماهنگی هرچه بیشتر در راستای برگزاری به موقع و بابرنامه مسابقات مختلف در رده های مختلف می تواند بر کیفیت بازیها و انسجام تیمها برای تمرین و تلاش مضاعف آنها جهت شرکت  در مسابقات بیفزاید.

سال نو مبارک

در شکفتن نوروز باستانی در همه ی سال هفت سین : سربلندی،سلامتی، ،‌سرسبزی،سرمستی،سعادت،سخاوت و سرور را برایتان آرزومندیم.



سال نو مبارک